Mesajın kişisel olmadığı, yani belirli bir kişiye yönlendirilmediği için kişisel satıştan farklıdır.
Reklam, çeşitli kitle medya aracılığıyla iletilir.
Geleneksel medya gazete, dergi gibi televizyon, radyo, açık hava reklamcılığı, doğrudan posta; Arama motorları, bloglar, sosyal medya, web siteleri veya kısa mesaj gibi yeni nesil medya araçları ile yapılır. Mesajın bir ortamda gerçek sunumuna bir reklam veya kısaca "reklam" denir.
Reklam nedir ve reklam nasıl yapılır?
Bir işletme olarak burada yapmamız gereken hedefimize en kısa zamanda nasıl ulaşırız?
Reklam çeşitlerine girmeden günümüz teknolojisinde bağımlısı olduğumuz internet ortamından ekonomik olarak nasıl yararlanırız? Konuyla ilgili yazımıza devam edeceğiz...
İnternet sitelerini araştırdığımızda binbir türlü seçenekle karşılaşırız. İşte bizi yanılgıya düşürende reklam seçeneğinin çok fazla olmasıdır. Özellikle seo uyumlu advertorial reklamlar etkindir.
Ana Sayfaya Dön »